Thursday, February 17, 2011

Hát ez most nem megy...

 Ossu~

Gyerekek, mostanában nagyon nem megy a rajzolás...semmi ötlet (nem mintha eddig lettek volna olyan fuudeszuper ötleteim), minden szart próbálok firkálni, de mindegyik egy kudarc, és kiradírozom OTL ...NEM MEGY...megint vmi válságot élek át ebből a szempontból, és iszonyat idegesít. Egy rohadt fejet nem tudok normálisan lerajzolni. A firkálgatás közben viszont feltűnt, hogy azt hiszem megint változott a stílusom : / nem tudom ez most jó-e vagy sem. Azt hiszem ez annak tehető be, hogy mostanában sok shoujo mangát olvasok ^^" nem tudom...de mintha shoujo féle stílus felé hajlongana az én stílusom...de szerintem szimplán csak szar xD na mindegy...ez van, sprite. Majd csak átvészelem valahogy ezt az időszakot. Devin meg állandóan baszogat egy tag a 10 skeccs miatt, amit még kurva rég gondoltam meghirdetek xD és hát nem csináltam meg, vagyis 8at igen és spec az övé is kész van, de baromira nincs kedvem feltenni, meg rondák is, meg amugy is ez csak egy cseszett skeccs nemtom mit van ugy felizgulva...de komolyan inkább má felteszem csak hagyjon békén...nekem spec meg a commissiont nem fizették ki szóval ő csak fogja be xD

daaaaah nincs kedvem semmihez és szar a kedvem x( jobb ha megyek mert STFU emo kid!

5 comments:

Ayo said...

Fejezd be azt a baszott sketches szart és akkor mindenki boldog lesz XD
Engem nem zavar ha változik a stílusod, mindenhogy jól rajzol ^^

wallabby said...

jol van jol van xD vagy nem lesznek ._. de lekakkantom ez van xD
oow köszönöm!!!

Rei said...

Nyu, engem azért érdekelnek a sketchek >w<
És igen, bármennyit is változzon a stílusod, marhajól rajzolsz >u< <3
Szóval csak kitartást \o/

Ashen said...

Stílusváltás most nálam is volt, a rajz sem megy szóval nem vagy egyedül =/ Lényeg, hogy ne imulj be x)
A skicceket pedig tedd fel, még ha szerinted rondák is, lehet nekik tetszeni fog és még békén is fognak hagyni...

wallabby said...

Rei: nagyon köszönöm!

Lula: jo tudni hogy nem vok egyedül x)
oks nem fogok xD
oks értettem xD

Post a Comment