Monday, February 7, 2011

Firkák és egyebek~

 Haaaaai~

Nam, rég jártam itt...már megint. Mostanában nem sok kedvet érzek blogolni, meg amúgy se volt mit mutatnom vagy írnom. De most van 8D. Bár semmi érdekes, de kezdjük is el~


Igeeeen! Jól látod! POKÉMON!! Mindig is szerettem, azon nőttem fel~ és ahh Arcanine az egyik legszebb~ szeretem a tűz pokémonokat 8D OC-m ruciját amiből ezen a képen spec nem sok látszik, Ayonak köszönhetem. Lehet majd digisen kidolgozom (megint egérrel való szenvedés xD) majd még meglátom.


Nam, egy Ian firka. Igazából ezt úgy terveztem, hogy EZT A KÉPET átrajzolom a saját karijaimra...de eddig jutottam. Vagyis igazából a többieket is megpróbáltam, de Iannél elfogyott a tehetség és a többieket baromira nem sikerült normálisan megrajzolni, úgyhogy hagytam a fenébe, pedig nagyon tetszik ez a kép és a mangának a stilusa is Dx, szeretnék így rajzolni!


Ezt egyik este firkáltam. Dennyk meg Aisuk. Először csak Denny volt a lapon, a póz ötlete egy anatómia könyvből jött, ugyanis letöltöttem egy párat, mert baromira nem tudom rendesen, főleg a nőit. Na és egész jó lett szerintem. Utána vmilyen oknál fogva 8D odaraktam egy Ice-t is, próbáltam őket úgy rajzolni ahogy az anatómia könyvekben és ezentúl próbálom majd alkalmazni, mert úgy érzem nagyon hasznos és talán kezdek ráérezni, de ehhez még sokat kell gyakorolni. A cicákok meg csak úgy jöttek. Az az icipici icecica Dennynél szerintem tök husi lett~ a másik Icecica meg pufika x)

Jam és egy érdekes hír (legalábbis nekem) vééégre itt van az új családtagunk \o/ Ezt úgy értem, hogy véégre van kutyánk. Egy tündéri fekete német törpespicc. Egy hete van nálunk és már szinte teljesen feloldódott, nagyon játékos a kis hülye xD bírom miko rájön az 5 perc és szalad a házban fáradhatatlanul mint egy őrült xD 
Ma kivittem az udvarra meg Maninak mutattuk be (a szomszéd kutyunak), szegény tök beszart tőle, Mani meg ugatott mint a hülye xD, majd megszokják egymást~
Tök husi most itt fekszik a szék alatt x3
na de megyek mára~
ciaossu!!

7 comments:

Barbara said...

JUJ GRAT!! Hogy hívják a kutyut?:)

Ashen said...

POKÉMON!!!! Ó te jó ég, végre nem vagyok egyedül, hogy néha ilyeneket rajzolgatok :'D Arcanine nagyon cuki amúgyis (és itt is :3), nékem Entei volt a kedvencem és Lugia és még sokan mások :D
Az anatómiás képed eszméletlen lett, támogatom hogy gyakorolj belőle még :)

Ayo said...

POKÉMON! Dolgozd ki azt a rajzot, mert nagyon szexös 8D

Ahhh az az Ian nagyon überaaaah, melyik lesz Ellie? 8D Gondolom a csajt nem akarod odarajzolni XD Jaaaah, és keresni kéne még ettől a mangakától mangákat, mert annyira szexisen rajzol, grwah <3

Ohhhhh Dan, Aisu <3 Annyira cukik lettek, nagyon szexi, és AHH Mr. Puffin is milyen cuki. Dolgozd ki őket, hogy lássa a világ, hogy mi mindent tudsz 8D A cicákok meg naon arikák, főleg, hogy Aisu olyan pici és Dan olyan nagy, és megvédi, és ... abbahagytam XD

wallabby said...

Mephi: hát elvileg Honey, de én csak Tökinek hivom xD és köszi ^^

Lula: nem vagy biza, sokan vagyunk Poké fanok, csak titkoljuk xDD
Lugiat én is birtam!
köszi, igyekszem majd :D

Ayo: oks meglesz xD majd

oh köszi, de csak mer eleve szexi volt a tag a képen, am utána jönne Ellie, Matt és Teddy és nem, nem rajzolnám oda a csajt xD mert ki a fenét rajzolnék oda és én olvastam más mangákat is tőle,azok is tök rövidek de nekem ez tetszett a legjobban

köszii, örülök ha tetszik, majd megprobálom kidolgozni x") de olyan szép ez igy vázlatnak
igen nekem is azé tetszik, olyan pincur lett~
felőlem mondhatod még xD

Ayo said...

Én is így gondoltam a skacok sorrendjét :D Tök lol lesz ha elkészül.

Deaaaaahhhh Ice <3

Rei said...

Iaaaaaaaaaaaaaaaaaaan*w* Jaj de szexi grrrrrr >////>
Meg a többi rajz is tök jó lett *w* Ügyi~ :3

Lol Töki? xD AztaXD

wallabby said...

Ayo: lol, bár nem lepődöm meg hogy ugyanarra gondolunk~
jam lol lesz márha elkészül még ebben az életben xD

igen Ájsz~

Rei: igeeeeeeeeeeeeen xDD igen szerintem is szexi lett már csak a másik 3at kéne ilyen szexire~
nagyon köszönöm ^w^

ja töki xDD olyan tökös egy név 8D

Post a Comment