Thursday, January 20, 2011

Helloo belloo


Rég jártam errefele, gondoltam beugrom 8D és ha már itt vagyok megmutatok két firkálmányt~


 Ezt még a hétvégén firkantottam. Fuh hát az már nem most volt D8. Bocsika megint csak az ocsmány szkennelésért, de a lap túl nagy, én meg túl nagyba rajzoltam őket, és ennek köszönhetően Ian drágám nem fért rá Dx Bocsánat!!! De viszont megvagyok azt hiszem elégedve ezzel a rajzzal, Teddy kezére különösen büszke vagyok 8D. A képről amugy meg annyit, hogy Duncica szokás szerint löki a szokásos filozofisztikus szövegét, amit amúgy senki sem ért, és a háta mögött Ted meg jól kiparodizálja, a fiúk meg ezen röhögnek...vagyis próbálnak nem röhögni xD


Ezt Ayoéknál rajzoltam, jó szar és jó nagy hülyeség xD. Ayo feje Romanoról lett másolva a legújabb Hetalia epizódból. Eredetileg kicsivel több látszik a karikból deréktól lefele, csak leettem töltöt paprikával 8D
Na és most megmutatom egyik éjszaka termését, egy nagy idiótaságot: átírtuk a Micimackó főcímdalát (ne kérdezd mért pont ezt a dalt, mert én se tom) úgy, mintha Noru énekelné~

Hajnalodik, fekszem az ágyban
Dánia meg beront rám
Kedvelem őt, de ezt nem tudja ő
Mert ő Anko, a hülye Anko
Ha hozzám ér, támad a trollsereg
Anko ő az a fickó
Hűbele bumm bele, egy pofon képébe
Nem jövök ki vele, nem érdekel a feje
Nem riad meg semmitől... -.-
S ha olykor nagyon, nagyon magam vagyok,
Meglátogat engem, a részeg és nagy
Anko, iszákos fickó
Így is elég nehéz, ó hagyjál mér békén! Anko!
S ti többi Nordic, nincs arra jó szó
Hogy veletek élni mily jó.

Hát igen, jó hülyék vagyunk 8), remélem azért tetszik...vkinek xD

Bah..pár napja rá vok kattanva Chieko Kawabe - Brilliance című számára D:, annyira tetszik!!! És a Flyff nevü játékra is 8D, íme az én kis karim~



Még csak 37es szintű, de lesz ez még jobb is~

No de most mögyök~
El se hiszem hogy sikerült megírnom ezt a bejegyzést...ugyanis a Chrome állandóan meghalt és nem mentette el amit írtam -.-

7 comments:

Ayo said...

Miért pont a Micimaci? D: A stitüfi fickó miatt X"D Asszem, de ez még mindig akkora hülyeség... X""DDDDD
És Duncica meg ééén, és a GEDDEDÓZ X"D
Meg szegény Duncit kiparodizálják nyaaa~

Rei said...

Awww tök jók a rajzok, de szokás szerint te se mutatsz meg semmit -.-
És lool a Norus bizbasz xDDDD
Noru~

wallabby said...

Ayo: loool x"D igen Stitöfi fickooo
azzz xD
áháháá xD geddödóóószündecsiksóméká??!!
igy járt xDDDD túl komoly ezekhez a faszokhoz

Rei: kösziiiiiiii *3*
nem, ezért van a blog, mellesleg a parodizálásost megmutattam, a másikat meg én is ma, izé azota má tegnap kaptam meg xD

ugyeee xDDDDD

Ayo said...

X"DDDDDDDDDDDDDDDDD Vágd már ki nekem azt a hangot X"D

Barbara said...

az a grimasz a képen...istenem...:D:D:D:D:D:D

Ashen said...

Már megérte megnézni a blogfrissítéseket... x'DDD
Szeretem a hülyeségeiteket, meg Duncit... szegény, pedig biztos nagyon mélyenszántó és izgalmas dolgokat próbál átadni a nagyközönségnek :'D

wallabby said...

köszönöm gyerekek xD

Lula: örülök ha tetszik xD
hát igen, csak sajna senki se érti mit dumál xD

Post a Comment