Sunday, January 2, 2011

Happy New Year~

Hellobello~

na szóval!
BOLDOG ÚJ ÉVET MINDENKINEK!!!
remélem az is lesz, ugyanis ahogy olvasom mindenki blogját, journalját devin, jó szar éve volt mindenkinek D:
Remélem azt is, hogy jól telt a Szilveszter gyerekek. Idén yeeey nem itthon ültem a gép előtt, bár tavaly jól elvoltam, mert Gintama-t kezdtem el nézni (amiből még van kb 10 rész hátra, szóval 1 év alatt nem sikerült megnézni a 201 részt xD), na szóval Ayo barátosnémnél töltöttem csendben és nyugalomban, bár nem sok híja volt, hogy ne menjek el, mert kibaszott szarul voltam, amire az orvos csak annyit mondott: igyak hideg kólát...na kösz baszd meg, egészségesen se iszok kólát nemhogy betegen -.-..na mindegy ő tudja, de legalább kicsit megnyugodtam, mivel rohadtul megijedtem mikor elkezdett a bal mellkasomnál fájni (amit megjegyzek még most is kellemetlenül nyom, és néha szúr), na szóval aszonta hogy nem hall semmi rendelleneset...de mért fáj még mindig D: na mindegy. Kellemetlenségemre nem csak hogy ugy zártam az évet hogy szarul vok, de úgy is kezdtem, mert éjszaka rosszul voltam megint, szegény Ayo meg totál be volt szarva, hogy ott halok meg mellette x"D
na szóval visszatérve új évre meg szilveszterre, fogadalmakat nem teszek, mert magamat ismerve úgysem tartanám be 8D, mert én ilyen hülye lusta akaraterő nélküli dög vagyok.
És mivel ezen a héten nem voltam sokat itthon, nem igazán rajzoltam semmit D:
Tegnap este próbáltam firkálgatni a nővéremtől kapott vázlatfüzetbe (mert szerintem firkafüzetnek fogom használni vagy nemtom xD amelyik vázlatfüzet a kezembe esik abba rajzolok) de nagyon nem ment D: fhuuujj...na talán majd ma...vagy holnap...vagy nemtom 8D

na majd jelentkezem, ha alkottam vmit 8D
addig is további kellemes vasárnapot...jaaaj fhuujj...január van Dx...és 2011...

4 comments:

Ayo said...

Még egyszer úgy rám hozod a szívbajt én öllek meg!
És örültem, hogy veled szilveszterezhettem, még ha szarul is voltál, én jól éreztem magam X"D

wallabby said...

baszki asszed én élveztem xD?
még szerencse hogy csak éjszaka voltam rosszul
nem egész idő alatt xD
én is jól éreztem magam, és örültem hogy ott lehettem :3

Ashen said...

Neked is jó évet kívánok, hátha az is lesz ^^

Orvostól még nem hallottam ekkora baromságot, nekem pont kólaivás után szoktak ilyen tüneteim lenni... Azért nézesd meg magad egy másik dokival, hátha az értelmesebb =/

wallabby said...

Köszönööm :D

ugyee...majdnem ott fostam össze magam...
hát ha fennáll a probléma, kénytelen leszek : /

Post a Comment