Sunday, December 26, 2010

az eredmény~

 na megint hello

visszatértem...mivel mondtam hogy felteszem mi lett az eredménye a firkálásomnak...nos hát az van, hogy nem festettem...mert rájöttem hogy gőzöm sincs hogyan kell xD úgyhogy az lett hogy csak szimplán kihúztam a vonalakat és szerintem így is hagyom. Csak azt nem tom, felrakjam-e dA-ra, na mindegy, szóval íme~
  

Na ez lett, egy Ian~ : / . Tökre nem ilyen rajzot akartam de csak ez jött ki abból az üres buta fejemből x). Szóóóval, szerintem tényleg így fogom hagyni, mert nincs kedvel elbaszni az egész összhatását egy ronda szines cerkás szinezéssel, mert tutira elkurrantanám : /, hisz nem vok egy mester a szinezésben

4 comments:

Barbara said...

akkor ezt most olyan facebookosan "like-olom" :D nagyon szupin néz ki :)

wallabby said...

köszikee 8D

Ayo said...

Még mindig bejövős :D

wallabby said...

örülök 8D

Post a Comment