Monday, December 13, 2010

Nordic sketches

 Helllooobello~

Nos, ma firkáltam kettőőt, mind2 Nordicooos~

Az első egy NoruIceDeni vázlat (bocs ha nem látszik minden, de elég halványan rajzolok)



hát a második meg ehem xD, egy kis biztatás hogy rajzoljam tovább a fenti vázlatot xD. Bocs nem tudtam kihagyni, hogy ne rajzoljam meg.

Aisu pusziiii~ *3*

Igen, igen, kövezzetek meg...egy kis yaoi...de hát olyan ariiii~


és ma este olyan jóóót szerepjátékoztunk~, eskü tök jól esett, és növelték az egóm 8D
jó kis gyakorlás a jövőbeli cosplayeskedésre amit ahh de várok máááár >w< Deni akarok már lennii~

4 comments:

Barbara said...

Én is mehetek? Úgy megnéznélek :D

wallabby said...

perszeee xD, csak ahoz még várni kell, még csak deréktól lefele van meg a cosplay, a lényeg és a neheze hátra van
fotó meg úgy is lesz egy rakás
jól kiélvezkedjük magunk!

Ayo said...

Annyira arik~

De többet nem kapsz puszit... -.-
És igeeeen, szerepezzünk még XD Olyan lol voltál XD
Én..én meg Aisu akarok lenni TT___TT

wallabby said...

köszii :3

miiiiiiiiiiii D:???? TT__TT
köszönöm 8D
csak azé is meglesz az a cosplay!! utána meg már nincs megállás xD

Post a Comment