Thursday, December 23, 2010

Xmas picture

 Hellobello~

Na gyerekek, tegnap megrajzoltam a karis képemet, ki is húztam a vonalakat, de nemtom mit kezdjek vele. Bár nem mintha sokat tudnék, csak egyszerűen nem szeretek szines cerkával szinezni, másom meg nincs...és hát Amykém is meghót, szóval vele se tudom kiszinezni gépen...na mindegy, azért megmutatom eddig milyen


Háát...lehetne jobb is...Ellie fejét má megint úgy elcsesztem ahogy van, bezzeg Ian feje mindig olyan tökéletesre sikerül OTL...remélem megtudsz nekem bocsátani Elliottom~
Matt meg a szokásosra sikerült, nem tökéletes de nem is rossz. Ja amúgy csak ennyi telt tőlem karácsonyi rajzra x"), semmi ötletem nem volt, csak annyi hogy az én drága fiúcskáimat akarom lerajzolni, szóval lett ez. Egy Rudolf Ian, egy krampusz Ellie meg a miki Matt.

firkáltam cicákokat is, megint csak saját karijaim macskaként, de úgy szeretek cicákat rajzolni~

na itt kivételesen Ellie lett a legjobb 8D

Nah...holnap Karácsony...uu bakker még be se csomagoltam a komoly ajándékokat, mindegy, majd délután, sokat nem kell rajtuk csomagolni. Ma megvolt a nagy takaritás, legalábbis nekem. Bakker annyira nincs karácsonyi hangulatom, hogy semennyire...kinézek az ablakon...semmi hó, még maradvány se, semmi dísz ami emlékeztetne az ünnepre, SEMMI. bár nem is baj, úgy se rajongok érte, már most várom hogy vége legyen. Ennél már csak a Szilvesztert utálom jobban, de idén legalább nem egyedül itthon töltöm~
Tavaly az mekkora szar volt...mindenki le se kakkantotta hol töltöm meg mi van velem...de most én is lekakkantom azokat 8D.

Bah...és kezdem elveszíteni a reményt, hogy nekünk valaha is lesz kutyánk D:...már megint túlságosan beleéltem magam vmibe...ugyanis semmi hír róla...már elvileg hívnia kellett volna a nőnek hogy megszülettek, de semmi...áh mindegy...ezt is leszarom...
megszokhattam volna már, hogy soha semmi se jön össze...és nem az van amit szeretnék.
Na de nem nyavalygok többet, pása~

3 comments:

Ayo said...

Nagyon édi rajzok lettek Abbykém~
YEY szilveszter veled~ Uhu, jobb nem is lehetne :D
De ne add fel a reményt, jön a kutyuli majd, csak idő kérdése :D

Barbara said...

Neked is Boldog Karácsonyt! Nekem is bejön a kép nagyon :) Egyetértek az előttem szólóval: nem szabad kétségbe esni és feladni a reményt...azt az egyet sosem szabad :)Pusszantlak!

wallabby said...

hát de gyerekek én már csak ilyen pesszimista vagyok D:
ebben szerintem sose fogok megváltozni -.-

Kellemes Ünnepeket nektek~

Post a Comment