Friday, December 10, 2010

 Hellobello~

Na, nemtom mi van velem...először is igen, jól látni, visszaraktam a régi saját készítésű sablonom, nemtom mért, de ezt magaménak érzem és egyedi. Másodszor meg baromira nincs kedvem angolul írni...hehe
Rajz megint csak nincs amit megmutathatnék. Rég rajzoltam már, pedig kéne mit. Van egy commission-öm, neki kéne állni a karácsonyi rajznak és meg kéne rajzolni azt a DenIce képregényt x"D.
Ma jön hozzánk Timko a hétvégére, mert elvileg megy vmi vendég hozzájuk és ehem neki nem kéne ott lennie, vagy mi. Ezért mi befogadjuk erre a pár napra. Úgy is rég volt már itt :3.
Na de megyek, nemsokára megérkezik és ki köll menni elé a buszmegállóba~
Pápáá

6 comments:

Barbara said...

Nekem is van sokszor olyanom, hogy hú de lusta vagyok angolul írni, máskor meg csak angolul tudnám leírni, ami velem van :) Ez a sablon mondhatni klasszikus wallabby-s :)

Ayo said...

Nyah Abbykém *herohug* Nekem ne legyen rossz kedved, meg semmi, érezzétek jól magatokat.
És... Igen a DenIce képregényt meg köll csinálnod XD

wallabby said...

Mephi: igen totál egyetértek :D
ja most megint fellángolt bennem a szerelem eme sablon iránt xD

Ayo: ja amugy nem volt rossz kedvem, csak ilyen hangulatom vlt xD
köszönöm a híróhágot!
majd megfogom xD

Ayo said...

Akkor ne legyen olyan hangulatod se XD
Ugyan mááár~
Úgy legyen!

wallabby said...

jol van jol van xD

Iru said...

Ezt a sablont már láttam dA-n, már ott is annyira tetszett~*o*
...de szerintem eddig nem említettem...

Post a Comment