Tuesday, December 21, 2010

egy cím (csak hogy legyen vmi cime)

Csumasz emberek~

Nem is tudom, miért írok. Csak gondoltam mivel rég voltam itt, és unatkozom, gondoltam írok egy kis helyzetjelentést, DE persze rajzot nem igazán tudok most sem felmutatni amiért elnézéseteket kérem. PEDIG még mindig kéne mit rajzolni, a commissiont amihez még hozzá se fingtam, és a karácsonyi rajzhoz se stb. stb.
Mostanában ha csinálok is vmit akkor az a sorozatozás. Ugyanis gondoltam elkezdem elölről nézni szép sorjában a Dokik, és az Így jártam anyátokkal című sorozatokat, mivel eddig csak összevissza láttam a részeket, és imádom eme 2 sorozatot. DE kész csoda animéztem is az elmúlt napokban, és elkezdtem nézni a Tsubasa Chronicle első évadját (igen, ahelyett hogy folytatnám amiket elkezdtem, neeeem én elkezdtem egy mááásikat). Eddig megnéztem 7 részt. Annyira nem borzaszörnyű, de nem is a legjobb anime amit láttam, de Kurogane seksiii~
Hmm...mit is akartam még írni...ja igen
Mindjárt itt a karácsony...yee...igen, nagy a lelkesedésem x), szeretem a decembert, a havat, a sok égőt és gyertyát, a karácsony hangulatát, de magát az ünnepet valahogy nem annyira...hiába a szeretet ünnepe, ilyenkor a legtöbb a veszekedés, de legalább az ajándékvásárlás már megvolt, és nem lesz vmi nagy ajándékozás idén, amit végülis nem igazán bánok. 
Szombaton volt AnimeKarácsony a jövő házában. Jó volt. Most nem vásároltam semmit, pedig jó lett volna legalább a Hetalia2-t megvenni, de most inkább a társaságért mentem sem mint vásárolni. Jó volt találkozni kedves devis barátaimmal Budapesten innen és túlról xD. Voltak szokás szerint nagyon jó és béna cosplayerek (remélem én jobb leszek), és voltak jó és béna előadások, de persze a Hetalia előadást egyik sem múlta felül 8D. A helyválasztás a conra amugy nem a legjobb volt, mivel minden egy nagy teremben volt és az összes kisebb-nagyobb program zaja egymásba folyt, de a lényeg hogy az emberek jól érezték magukat, mert olyanokkal lehetnek ott akik nem nézik hülyének mert beöltözik, animéket/mangákat szeret stb, szóval olyanokkal akik szeretik :3
de lol volt mikor DeniRékával beakartunk állni a sorba (ami amugy egyszerre volt a ruhatár sora és azoké sora akiknek még nem volt jegyük és venni akartak) vagy 5ször lebasztak minket mért állunk be xD mert Réka jo paraszt pécsi (jó, komlói de az majdnem ugyanaz na xD) létére betolakodott mindenhova, de hát ki nem szarta le a többieket xD nekünk volt jegyünk, be is szóltam nekik.
Remélhetőleg következő conra lesz cosplayem és rakás pénzem is hogy vehessek sooook sok Ouran HSHC mangát~ mert még mindig álmom hogy meglegyen az összes kötet, mégis csak a kedvenc mangám (és ooh pont Tamaki karidala megy~ azt is imádom)

najo asszem eleget pofáztam, megyek~

4 comments:

Barbara said...

nah ez a bejegyzés kész poén, jót röhögtem, nagyon elöttem volt, ahogy mondod, "NEKÜNK VAN JEGYÜNK AZÉRT" :D (L)

wallabby said...

örülök hogy tetszett xDD
xDDDDDD

Ayo said...

Igen~ A kövi conra majd pörfikt Iceland és Denmark leszünk XD

wallabby said...

hát remélem

Post a Comment