Sunday, December 26, 2010

Unaloooom~

 csumasz~ 







Hát gyerekek...baromira unatkozom, ezért is írogatok itten...rajz nincsen arra ne is számítsatok, úgy is tegnap raktam má fel, mert ugye az tegnap volt oO? Még erre sem emlékszem..
Na, de vége a karácsonynak hááála az égnek...nem mintha olyan nagy durranás lett volna. Azért a tegnapi nap jól éreztem magam, itt voltak rokonok, uncsitesók, jól elvoltunk.
Végre kijött Roshia-san Hatafutte Parade-ja, aminek tökre örülök és meglehet hallgatni itten a blogomon 8D. Muszáj voltam kitenni, olyan éédes és jó hangja van ennek a tagnak. És vééégre elkezdődött a régóta várt Starry Sky anime, amit már hónapok (lassan má évek lettek volna) várok, és amit eredetileg nyárra igértek hogy elkezdik, de csak december lett belőle. Na de a lényeg hogy végre már megy és megnéztem az első részét. Természetesen sok minden még nem történt (főleg hogy ONA és 11 és fél perces a 24 helyett, de hát még mindig jobb mint a Hetalia ami csak 5 perces, a Chii meg csak 3 volt xDDD) de aranyos volt és a grafikája vmi gyönyörű~ a rakás helyes pasiról nem is beszélve 8D, várom már hogy megjelenjen az a kari aki tetszik *3* akinek a szinkije egy másik kedvencemnek a hangja a Durarara-ból xD szóval finchi leeesz~ remélem...de nem csak a pasik szépek, de a szinkronok!!! csupa hires és jó hangu seiyuuvel van tele D: ahh annyira jo, végre egy anime az Ouran után amibe pasi hárem van nem pedig csajok. Fu de sokat pofáztam a Starry Skyról xD.

Na de...szóval unalom...rajzolni van kedvem és képzeljétek, FESTENI D:
csak nemtudom mit hogy mivel?? nem vagyok vmi jó festő meg türelmem sincs hozzá de egy évben kb. kétszer rámjön a vágy hogy fessek...aztán utána rögtön el is megy egy fél évre mikor próbálkozom x")
Asszem összedobok egy rajzot vmelyik fiúcskámról és megpróbálom kifesteni~
majd felteszem mi lett az eredménye xD, már ha lesz

hmm...a Tsubasa Chronicle-t is folytatni kéne nézni...ha már elkezdtem és egész jól haladtam vele...hmm Kurogane-t is le kéne egyszer rajzolni 8D...meg ezer éve tervezem hogy lerajzolom Satoshi-t, Mori öccsét, mivel alig van róla fanart, képről nem is beszélek és szegény ha már az animebe se került bele megérdemelne egy fanartot, hisz olyan ééédes pofa~

na jo..akkor most ide szépen leírok...várj nem is ide... felirok egy listát a blogom oldalára hogy miket kell lerajzolnom 8D

na akko tényleg lépek~ és probálok vmi(ket) alkotni 
 


Ui.: gyerekek...elmondaná vki mi a francért nem ARIAL betütipusba jeleniti meg a szövegem mikor közzéteszem a bejegyzést, mikor a szerkesztőben meg tökéletesen néz ki?????? utálok mindenféle betütipust az arialt kivéve...most mért kell ennek is baszakodnia velem D:???

4 comments:

Ayo said...

Uhu, Starry Sky, majd megnézem ha végeztem a szarjaimmal XD
Rajzolj, rajzolj, rajzolj~ Ja meg fess~

wallabby said...

helyes, nézd is! nagyon szép a grafikája
ez a rész a Bakról szólt 8D mily meglepő hisz most a Bak ideje van

oksa az lesz!

Barbara said...

hajrá :) amúgy azért nem úgy jeleníti meg mert a sablonban ez van beépítve, hogy ez a betűtípus jelenjen meg, szal bele kell piszkálni a html/css részbe :D jó szórakozást :)/de szívesen segítek, ha msnre jössz/ ( én lezsibbadtam agyilag most, mert haverom megkért, hogy szakdogáját fordítsam le angolra...falramászom a szakszavaktól főleg hogy közlekedésmérnökre jár...fúj sok csúnya szó :P:P:P:P)

wallabby said...

de eddig mindig ugyanugy irtam bejegyzést és nem csinálta ezt -.-
tudtommal azért van a szerkesztőben a szerkesztés hogy ugy nézzen ki ahogy te akarod...na mindegy
uff az finchi lehet D:
sok sikert

Post a Comment