Saturday, December 25, 2010

Matt sketch

 Hellobellooo~

Na tegnap firkáltam egyet unalmamban, ugyanis tegnap egész délutántól ma reggel 7ig töredezettségmentesítettem a gépet (de igy is csak 65%ig mert rohadtul untam xD) szóval így remélhetőleg már nem fagyogat az msn meg az internetböngésző sem...remélem!
Na szóóóóval, íme egy Mattie fiú (aki amúgy nem is szereti, ha Mattienek hijják, de olyan jól hangzik az hogy Mattie fiú 8D), és igen, csak egy vázlat, de nekem tetszik, úgyhogy szerintem Da-ra is fel fogom tenni. Ja és ehem...nem tudok rózsát rajzolni, és eme kép stílusa és témája valószínűleg annak köszönhető, hogy sok Ourant olvastam mostanában 8D, mert rámtört a hiány és elővettem pár meglévő kötetem, aztán még az interneten online is olvasgattam..jajj hát én úúúgy szeretem még mindig ezt a mangát!!
na de mostmá tényleg a rajz jön xD

íme 8D

na mentem! szép jó estét és álmokat, no meg ünnepeket!

3 comments:

Ayo said...

Nem fog elcsábítani, én akkor is Elliet szeretem XD

Barbara said...

WÁÓ....hűűű...WÁÓ--->nem, nem esik le az állam(már visszatettem és felkötöttem):D csini lett :)

wallabby said...

Ayo: hát te tudod

Mephi: hihi köszke 8D

Post a Comment