Monday, January 10, 2011

vmi izé..bejegyzés

Cső~

Ööö hát elég szar kedvem van tegnap este óta, ne kérdezzétek miért, mert én se tudom...csak szimplán hülye vagyok ennyi, szóval bocsánat, ha msn-en pöcsfej vagyok (megint), de hát ha szar kedvem van, nem tudok és kedvem sincs jópofizni...de tegnap firkáltam egyet~


bocsánat az irtózatosan ocsmány szkennelésért, de ez a vázlatfüzet nagyobb mint A4-es, így nem fér bele rendesen a szkennerbe. Na szóval ők, a nemrég megszületett Teddy maci és Duncica, aki nem az én tulajdonomat képezi, hanem kedves barátném, Ayo-ét. Annyit elárulok, hogy Duncan nem igazán csípi Ted-et, de nem spoilerezem le miért~ hehe, de szegény Ted meg tökre nem vágja miért utálja 8D. Rájöttem, hogy szeretem eme két tagot lerajzolni, ahogy basztatják egymást~
Az a Duncica cica egész aranyos lett, de macit nem igazán tudok D8, eddig nem igazán rajzoltam medvéket. Bakker...annyira de annyira álmos vagyok...hogy nagyon. Mivel azt hiszem nincs több mondanivalóm, meg mutatnivalóm, megyek is~ pááá


3 comments:

Barbara said...

Ej, nem jó szar kedvűnek lenni :( Ez a Duncica halálos már a neve is tök aranyos :D

Ayo said...

Elnézem, hogy pöcsfej vagy, így is szeretlek X"D
Jaj én is szeretem a marakodó Teddy macit meg Duncicát rajzolni, igaz még csak chibibe nyomtam X"D
És ez a vázlat még mindig nagyon kúl, tök édik :3

wallabby said...

Mephi: hát nem jo xD (ugyeee olyan ééédi xDD)

Ayo: akkor jo TTwTT
xDDD az olyan jooo~
köszkeee

Post a Comment