Tuesday, January 4, 2011

Yeeeeey~ \o/


Yeeey gyerekeeeeeek, ünnep vaaaan xD

Vééégre sikerült megcsinálnom a blogom úúgy, ahogy mindig is szerettem volna :D. Szerintem most már tökéletes =w=, szerintetek 8D? Bah el se hiszem x"D.
Na de nem csak ezért toltam ide a képem, xD hanem mert firkálgattam. Mielőtt bárki is nagy rajzra gondolna, ki kell, hogy ábrándítsam, tényleg csak firkák. Próbálgattam új karaktereket kitalálni, de mindegyik tagnál rá kellett jönnöm, hogy ez tökre hasonlít erre, vagy arra a karakterre...és hát én olyat NAGYON nem szeretnék, és szerintem ez érthető. Amióta van a 3 fiúcskám és a szívemhez nőttek...azóta vhogy nem tudok újakat kitalálni, akiket magaménak éreznék :S..jó lehet őket se éreztem nagyon magaménak az elején, nem emlékszem, de most már totálisan immádom őket, és olyan, mintha ismerném őket xD, és ez nagyon jó érzés. DE szeretnék több ilyen karaktert alkotni. Ma alkottam egy tagot...először tetszett még cukinak tartottam...aztán mire lerajzoltam elölről, hátulról, profilból rájöttem hogy ez engem tökre Iggyre (alias Angliára a Hetalia-ból) emlékeztet egy kis Spainel (szintén Heta, csak Spanyolország bár erre sztem mindenki rájött xD) keverve...főleg hogy barna hajúnak terveztem -.-...úgy már végképp spaines volt...
Na de most mutatok egy máááásik tagot akit firkáltam...remélem ő nem emlékeztet senkire : /


hát nem nagy cucc a gyerek...nem vok vmi kreatív hajakat illetően xD, lehet majd legközelebb ha rajzolom jobban a szemébe rajzolom a haját, mert eredetileg is úgy terveztem de ilyenre sikeredett...hehe....KOMMENTET kérek hozzá!

na és öm...miután rohadtul elegem lett, hogy nem tudok kitalálni egy értelmes karit sem xD, idegemben inkább firkáltam egy Roshia-t (ismét csak Hetalia, de most az én fő kedvencem Russia~)


Hát elég bénuska lett szegénykém : < túl rég rajzoltam őt, lehet az volt a baj xD,de azért egyem azt a kis cukorpofa mosolygós képét~ ..no meg azt a nagy orrát xD

Na és végül egy random cica, amit szintén idegességemben alkottam, mert akartam vmit és gondoltam firkálok egy macsekot, ha már legalább azt tudok...


Hát ennek is fura feje lett xD de nem érdekel, nem versenyre készült, csak egy random firka cica.
ja majdnem elfelejtettem egy másik firkálmányt D: be is szkennelem gyorsan


fhuuujj hogy milyen gusztustalanok a színek...hülye szkenner, na mindegy, ez se nagy cucc, elővettem a polcon porosodó szines tűfilceim és gondoltam azzal szinezem ki gyorsan
Na nem is lopom tovább az időt, nekem is ágyban kéne már lennem...ugyanis éjjel 2 van xD és mindjárt bepisilek 8D

Dasvidanya~

9 comments:

Rei said...

Dah, új kariiiii *insertla*
Szexiii *3*
Hajrá vele >w<

Roshiaaa =w= Aww de édii~

Random cica FTW *3*

És jaj a szexi 3as >////< Iaaaan<33

wallabby said...

yeeey örülök ha tetszik xD
majd még alakitok rajta, hogy tökkéletes legyen, remélem sikerül

höhö köszi 8D bár szerintem bénuska béluska lett

:D:D:D:D:D:D

Barbara said...

Nah kétszer frissítettem mir láttam a teljes változást, valamiért a böngészőm sosem tölti be rendesen az oldalad :) Másik az új kari nekem bejön, ahogy a nagyim mondaná "szimpatikus fiatalember" :D:D:D Kérdés az orosz gyerek honnan van??? Tök cuki :D Cicát is zabáltam! A fiúk pedig aaaaawwww :)

wallabby said...

pedig te is chrome-t használsz nem?
hmm...zavar hogy nem tölti be...másnak se tölti be xD??

na örülök ha tetszik :D loool szimpi fiatalember xD

az orosz gyerek kéremszépen a Hetalia-ból van :D itt nálunk nemrég megjelent a manga második kötete is :D, az anime meg 5 perces részekből áll, és tök jó :D. A karakterek az országokat testesítik meg a történelemben, persze ilyen vicces, paródia formában xD, a karik meg tök sztereotípak xD

Ayo said...

Engem az a srác Doitsura emlékeztet, mikor kócosan kel fel reggel X"D Nem tudunk már úgy pasikat kitalálni, hogy ne hasonlítsuk őket Heta karikhoz X"D

Az a Roshia meg AHHH! Ha megengeded szívesen csinálnék egy lienartot, és kiszínezném magamnak X"D

Fiúkákból meg hiányzik Duncica *nagyon sír*

wallabby said...

loool engem nem xD
de én tudni akarok >.<

woow, nem mondod??? xD felőlem megcsinálhatod :3

majd megtanulom lerajzolni őt!!! és akko őt is firkálom xD

Ayo said...

Awh köszi~

Helyes, helyes XD

Kumi said...

Az az új kari nekem tökre bejön °3° ...csak olyan morcos xdd
És amúgy a blog tényleg jó lett :D *egyből észrevette xD*

Aw hát tudod, hogy nem vagyok oda Russiaért, de ez tökjó lett xdd

Szisza deééédes~ x3

Ahhh Matt <3 *magyarul szuper lett az egész... xD*

wallabby said...

örülök ha tetszik xD
hát igen ilynre sikerült xDDD

kösziii x333

igen, tudom hogy SAJNOS nem vagy oda érte xD, de köszi :D

meg azokat is köszke 8D

Post a Comment