Thursday, January 6, 2011

WIP kép, sketch

Csumasz~

Nos, tegnap megint belevágtam az új karakter kitalálásába, és azt a tagot rajzoltam akinek a headshotját már mutattam, de mivel póz kigondolásában nem jeleskedem, elővettem Ouran mangáim és kerestem egy szexi pózt belőle 8D és így akadtam rá erre a képre Tamakiról. Na szóval eme kép alapján született meg az én vázlatom:


hát igen, fejből nemtudok ilyet alkotni D: . Szerencsétlen gyereknek még nincs neve, de Ayo felvetette a Ted nevet, ami már csak azért is tetszik, mert magas gyereknek szánom, és akkor lehetne Teddy macinak becézni 8D bár ez tökre Így jártam anyátok szagú, de nem érdekelne xD szóval lehet tényleg Ted lesz, még nemtom, de kezdem megszokni ezt a nevet. Na mielőtt megkérdi vki, milyen szinű a haja-szeme, máris mutatom a WIP képet, ugyanis öngyilkosságba fogtam, és digitálisan készítem el a képet, és hát tablet hiányában egérrel dolgozom, ami eléggé időigényes és macerás, de hála Sai-nak a lineartot könnyen és frankón meg lehet csinálni egérrel is 8D. A szinezés és árnyékolás már más kérdés...


Na szóval íme~
Annyit tudtam, hogy én mindenképp sárgás/barnás szemet akarok neki, a hajszínben nem voltam biztos, még most se, de próbálgattam több féle árnyalatú barnát, meg vöröset, de nagyon nem állt neki jól, így maradtam a sötétszürke mellett (NEM fekete). Abban is biztos voltam, hogy nem akarok extravagáns hajszínt, mint pl. zöld meg rózsaszín és egyéb társaik, jaj isten ments xD, oké hogy Mattnek van kék a hajába, de az hajfesték, nem eleve olyan elcseszett a haja színe, Ellie meg...hát..ő azért született fehér hajúnak, mert mindenképp akartam fehér hajú karit, mert a fehér haj olyan guszta 8D én is akarok fehér hajat xD. 
Nos, hát itt tartok eddig és még sok munka van ezzel a képpel~ mert hát sehol se tartok, úgyhogy megyek folytatom.
Ja neee~

8 comments:

Barbara said...

Lehet, hogy ő lesz az új kedvencem :)

Ashen said...

Ez valóban szexi... de nem csak a póz *w*

wallabby said...

Mephi: ohohohooo 8D

NekoLula: köszii 8D

Kumi said...

Nagyonjóóó a fenee is >,< Am a napokban én is kitaláltam egy új fiú karaktert, neve nincs még, se a haj se a szemszínét nemtudom, de már minden füzetemben van róla vmi x'DDD olyan morci Kanda feje van xdd
Amugymeg ahh, basszus megtaníthatnál így lineartozni xdd

Ayo said...

Teddy maci nagyon husika szürke hajjal X"D Rá is jutna egy a csajaim közül mit szólsz hozzá? X"D Duncica húga jól illene hozzá X"""DDDD És akkor faszán összekaphatnának és húhdeszexilennehaDuncicavsTeddymacilenne *tervezget*

wallabby said...

Kumi: köszönöm 8D
na akkor majd mutika azt a fiucskát, kiwi vok rá :D
nem nehéz xD majd megmutizhatom hogy csináltam

Ayo: akkor jó xD
hát nemtudom xDD
de azt a vs dolgot megnézném xDD

Rei said...

Ayo te minden karidat hozzáakarod adni valamelyik Abby karijához? xd OMG, szégyelld magad, szegénynek esélye sincs, hogy kitaláljon hozzájuk valakit, vagy ilyesmi xD

A kari mint mindig, nagyon szexah lett =w= Bár a neve nem annyira jön be, de maga a kari már inkább >w<
Bishike~<3

wallabby said...

xDDD lol
annyiban egyeztünk meg hogy titokban bele lesz zugva xD de ennyi

én már tökre megkedveltem a nevét xD
de örülök ha a kari tetszik
köszi :3

Post a Comment