Wednesday, January 5, 2011

daaaaaaaaaaaah

Yeeeey~

Jaaaj gyerekek én most tök boldog vagyok! Másnak ez nem lesz nagy öröm, mert csak én vok akkora Ouran fan xD szóval nem muszáj ám ezt elolvasni, mert csak a fanságomnak adok hangot ebben a bejegyzésben, szóval rajz nincs, de de de január végén megjelenik egy 60 oldalas one shot Ouran \o/ !!!!!! DAAAH már ugy várom!!! Tudni illik, azért várom ennyire, mert sajna tavaly ősszel véget ért a manga 83 fejezettel D: amit sajnáltam, mert hát a kedvencem, de legalább aranyos vége lett :3 spec mostmeg Special Drama CD-t hallgatom ami szintén Ouran 8)...gyerekek...ezek a hangok xD ahh imádom ezt a mangát~

Tegnap, egész délután és egész este ezzel játszottam:


Igen, egy DS játék, de már azt is megoldották, hogy számítógépen is lehessen ezeket játszani xD. Na szóval, őrült fan módjára muszáj volt kipróbálnom. Egy nem fan számára rohadtul nem érdekfeszítő először is, mert japánul van xD, másodszor pedig ez nem egy action játék, hanem inkább olyan randizós féle. Sokat kell "olvasni" az én esetemben inkább hallgatni a beszédet, mert úgy jobban megértettem (ÚRISTEN Haruhi kimondta hogy kedveli Tamakit D: *igen még mindig hallgatom közbe az Ouran Drama CD-t* xD). Természetesen jó Mori fanhoz illően, ahol tudtam, őt választottam (mert azért a neveik kanjiját felismerem), de ez nem mindig sikerült xD. Ahogy neten néztem mindegyik taggal mindenféle történhet x) mindenféle szexi képek jöhetnek elő 8D (amiket jól le is mentettem). Az én játékomnak elég hülyén lett vége, igazából egyszer csak vége lett xD és annyit felfogtam hogy bandát akartak csinálni és azt beszélték ki melyik hangszeren játszana x"D. Na majd ha lesz kedvem újrajátszom.

jaaaj utolsó száma a CD-nek de ari, a szinkronok dumálnak egymással 8D, ahhh olyan jó hangjuk van~ kész élvezet Mori szinkijét úgy hallgatni, hogy hangsúlyt is visz a beszédébe x"D, dahhh szexi mély hang~
Ezek a japánok mennyit tudnak nevetni, olyan ééédesek~
Na jól van, asszem eleget élvezkedtem itt nektek xD ráadásul ezt csak én élvezem, de muszáj volt ezeket leírnom 8D
Na pááá~

2 comments:

Rei said...

Awww, örülök, hogy örülsz >w<*hug*
Majd számolj be, hogyan tetszett a one-shot, ha egyszer kint lesz^^

És aww az a játék de jó lehet *w*

Morii nii-saan~

És nem csak te élvezed, jó látni, hogy ennyire örülsz >:3

wallabby said...

örülök hogy örülsz 8D
ahh még szép xD

aaz csak kicsit hosszu xD

ahh igeen~

:D akkor jo xD

Post a Comment